czwartek, 24 października 2013

COAT WITH LEATHER ELEMENTS /more elegantly

    Nadszedł czas, na elegantszą stylizację niż dotychczas. Jesień nas dosłownie rozpieszcza i na zdjęciach mam nadzieję to widać :) Tym razem chciałam pokazać Wam nowy nabytek, a raczej prezent - płaszcz. Uroku dodają mu skórzane wykończenia na "ramoneskowym" przodzie. Myślę, że każda z nas w swojej szafie, powinna mieć czarny elegancki płaszcz. Spodnie z lampasem, kupiłam na wyprzedaży za całe 39,99! To była okazja, więc długo się nad nimi nie zastanawiałam. Lubię łączyć je również z bluzą i bardziej sportowym look'iem. Jak tylko zrobi się zimniej, czółenka zamienię na kozaki (jestem w trakcie szukania tych odpowiednich).
Mam nadzieję, wersja elegancka przypadła Wam do gustu.

Do następnego!

















FOT. Piotr Wyszyński


płaszcz, spodnie, torba - reserved
bluzka, bluza - atmosphere




13 komentarzy:

  1. Płaszczyk bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie te spodnie z lampasami psują cały efekt :( Jakbyś zamiast ich ubrała jeasny , lub legginsy byłoby świetnie, bo zdecydowanie bardziej podobasz mi się w eleganckim looku. a torba jest genialna!
    Muszę iść na zakupy do reserved. Pozdrawiam

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Na blogu na pewno pojawi się więcej stylizacji "na elegancko" :)

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowy post ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ołaszcz ma bardzo ładny kolor i fason :) przydał by mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat – rzeka, a autor tak naprawdę zdołał
    opisać wszystkie kluczowe fakty. I to w jaki sposób! Bardzo dobry
    tekst, pozdrawiam:)

    Może warto zobaczyć moją strone internetową ::
    E-smycze.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!