sobota, 12 kwietnia 2014

INSTAGRAM MIX

Już dawno nie było postu z mixem zdjęć, nie tylko z mojego instagramu ale również tych, których nie miałam okazji dodać. Mam nadzieję, że taka odmiana, w postaci postu z innej kategorii, zachęci Was do zaglądania tutaj :-)




Moja nowa tymczasowa toaletka (już przygotowuję nowe miejsce, ponieważ parapet to średnio dobry pomysł)


1. nowe szpony  /  2.dużo bransoletek na ręce - to coś co uwielbiam! i mój ważny tatuaż..



nowości : miętowe czółenka i sandałki na obcasie - elilu




1. pierwsza wycieczka w słoneczną niedzielę, z "otwartym dachem" ;)  /  2. pyszna lemoniada w pizza hut




1. moja mikstura (płatki, truskawki, jogurt naturalny)  /  2. nowa lipton, zawsze w drodze ze mną - malinowa PYCHA!




 Wypad do SPA z moimi dziewczynami :)


























nowości : chanelka nude i klasyczna czarna utwardzana torba


1. strój dnia: koszula, torebka-reserved, kurtka-no name  /  2. zaczynam po raz setny - trzymajcie kciuki !


A na koniec coś dobrego.. :)

Do następnego !



4 komentarze:

  1. jakie śliczne paznokietki i te szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia! Że ja jeszcze nie obserwuję Cię na Instagramie, nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty miętowe wyglądają dosyć sympatycznie:) A jak z wygodą???

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!