piątek, 3 stycznia 2014

CASUAL / hello 2014!

 Witam Was Kochane w Nowym Roku 2014 :) Mam nadzieję, że będzie on jeszcze lepszy od poprzedniego, a Wasze i moje marzenia i wszystkie zamierzone plany spełnią się. 

Zestaw casualowy, biel i czerń. Pogoda pozwala na założenie czółenek w styczniu - szok, co nie zmienia faktu, że powoli czuć nadchodzące zimno. Mam nadzieję, że stylizacja wpadnie Wam w oko. Ja już lecę się pakować. Śledźcie mój instagram na którym na bieżąco będę dodawać zdjęcia z weekendu na zimowym zjeździe Mary Kay w Warszawie :)

Buziaki!
N.





















płaszcz, koszula, torebka, rękawiczki - reserved 
spódnica - no name
czółenka - atmosphere


17 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie elegancko pięknie CI w takich zestawach klasycznych!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa i elegancja! Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ubrania, kocham go.
    Zastosuj ten lakier do paznokci, umieścić na prom dress, musi być bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny płaszczyk! cały look bardzo mi się podoba ;)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. love your stocking so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie!!! Fantastyczny zestaw, bardzo w moim stylu :) Z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie na wzajemną obserwację ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!