wtorek, 28 maja 2013

BOYFRIEND

Spodnie typu "boyfriend" nie dawno weszły na salony. Taki luźny look w połączeniu z sandałkami na obcasie i nie koniecznie kobiecą górą (ja wybrałam t-shirt, który przerobiłam) dobrze się komponuje. Spodnie, które widzicie kupiłam (uwaga) 5 lat temu, gdy przebywałam w Angli. Kto by pomyślał, że teraz będą miały swoje "5 minut" :)

Ciao!
Natalia.



t-shirt - allegro/diy
spodnie - River Island/uk
buty - szafa.pl/diy
nasszyjnik - house















fot. Maria Dubij - bardzo dziękuję :*



12 komentarzy:

  1. Świetne masz włosy:D ładne zdjęcia, bluzka jak najbardziej wpada w oko:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka świetna i buciki ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna bluzka i spodnie:)
    http://whateverubelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie są spodnie typu boyfriend :P i wg. mnie buciki kompletnie tutaj nie pasują. Z trampkami byłoby super :) a tak to jest co najwyżej ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spodniach jest metka na której pisze "boyfriend" a do tego była przywieszka (serduszko z napisem "style boyfriend", którą niestety musiałam ściągnąć (bo tak to bym specjalnie Anonimkowi pokazała :)

      Usuń
  5. fajna bluzka i buty :)
    pięknie wyglądasz :)

    obserwuję i liczę na rewanż u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluzka i buty :)
    pięknie wyglądasz :)

    obserwuję i liczę na rewanż u mnie :D
    http://makuch-claudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię :) i już pędzę na Twój blog!

      Usuń
  7. spodnie i sandały super<3
    +świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja z pazurem!! Zadziornie i gustownie. Wszystko dobrane do figury! Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!