wtorek, 5 marca 2013

black#white#cross#military#LOVE /TYRPIN FOTOGRAFIA

Mam dla Was kolejną odsłonę zdjęć w wykonaniu TYRPIN FOTOGRAFIA . 
To pewnie jedna z ostatnich stylizacji w zimowej scenerii. W powietrzu czuć wiosnę ,a w mojej szafie już robię porządki i miejsce wiosennym rzeczom. 

Moda uliczna; oversize'owa parka w moim ulubionym militarnym kolorze,czerń i biel oraz komin a'la moro - to propozycja dla lubiących luz i wygodę. Czapka "krasnal" jest dodatkiem, który mimo nadchodzącej wiosny nie zniknie z mojej szafy (w planach mam zakup neonowej)

Do następnego! :)


Zapraszam na mojego FACEBOOK'A !









fot. TYRPIN FOTOGRAFIA klik!

parka - szafa.pl
bluzka, torebka(%) - New Yorker
spodnie, pierścionek - no name
komin - C&A(%)
okulary - allegro
buty - sequin /tutaj



10 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie!Stylowo i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz świetny kolor paznokci!!<3 mega:)
    buty i kurtka fantastyczne!!
    jak tak poczytałam to sobie uświadomiłam że też muszę zrobić porządki w szafie!! przecież to już wiosna!<3 w końcu xD
    kisses, Cleo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! A zdjęcia wyszły wspaniale.
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladasz :)) x

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten komin znakomicie się tutaj sprawuje!:)
    <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!