środa, 27 lutego 2013

KUFEREK NA BIŻUTERIĘ.

Kosmetyki uporządkowałam już chwilę temu. Przyszedł czas na wszelkiego rodzaju bransoletki, pierścionki, zegarki itp. Tylko do czego je włożyć, żeby wszystko było obok siebie, poukładane? Sklep Pepco pomógł mi rozwiązać ten problem i to za jedyne 19,99! Nie spodziewałam się, że pudełeczko będzie aż tak pojemne i wszystkie moje błyskotki zmieszczą się bez problemu, a jednak :-)

*jutro słońce ma świecić tak jak dzisiaj więc korzystając z dnia wolnego zrobię dla Was post ze stylizacją :-)

Do miłego! xxx








9 komentarzy:

  1. Ooo, jaki fajny kuferek;) Świetny! I bardzo pojemny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda *_* <3 ;P
    słodki kuferek :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale masz zegarków! Ja mam taką szkatułkę tylko drewnianą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o zegarki jak najbardziej rozwiązanie na + ale do wisiorków według mnie lepsze są wieszaki na biżuterię, wtedy jest nie poplątana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to razem wygląda ;) I nie trzeba rozplątywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ten miętowy? *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!