wtorek, 3 lipca 2012

summer time!


Dawno nie dodałam stylizacji - wiem i z góry Was przepraszam, ale trochę rzeczy się na to złożyło. Wszystko zaczyna wracać do normy :-)  Aparat naprawiony, a moja ulubiona pani fotograf wraca do zdrowia więc spodziewajcie się w najbliższym czasie większej dawki postów!
Wczoraj z moją przyjaciółką postanowiłyśmy zacząć sezon na :
                                     leżing , plażing i smażing ;-)
 a jak u Was? też temperatura przekracza 40 stopni? Zostawiam was z  mixem zdjęć, z tych gorących i przyjemnych chwil. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Enjoy!


*na moim facebook'u więcej nowości i aktualności!
*wciąz trwa WYPRZEDAŻ na którą serdecznie zapraszam :)







góra od stroju - h&m 
dół - f&f % (17zł)






..nasz koc pełen potrzebnych plażowych cudów ;)




 zegarek - Jelly Watch/ Tschaikovsky








7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i bardzo ładne bikini ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki :> Wakacyjnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. achhh jak ja mażyłam o takim stroju z falbanką :) i wiesz co udało mi się go wylicytowac na allegro za jedyne 8,38 zł :)
    jestem w nim zakochana :)
    Ty w swoimi świetnie wyglądasz :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajne wakacyjne zdjęcia, skąd masz strój? :)

    www.galaxypossibility.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wakacyjnie :) czekam na więcej postów :)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!