sobota, 21 kwietnia 2012

Witajcie! po raz pierwszy :-)

      Witam Was, a raczej dobry wieczór. Na wstępie chciałam przeprosić, za ubogą wersje mojego bloga lecz musicie mi wybaczyć, wszystkiego dopiero się uczę :-) Będę tu zamieszczać moje pomysły na strój - na różne okazje, nowinki modowe jak i kosmetyczne.
Posiadać gust, być modnym czy też znać się na modzie - to pojęcie względne.. ja preferuję prostotę, która potraktowana z "dobrym smaczkiem" nabiera wielkiego znaczenia. Będę starać się, przedstawiać tu różne propozycje stylizacji, gdzie coś drogiego będzie można zamienić na tańsze lecz czasem bardziej efektowne.
Pozostało mi tylko zaprosić do zaglądania tu..:-)  

1 komentarz:

  1. W takim razie czekamy na pierwsze stylizacje:) powodzenia, będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze! Niesamowicie mnie motywują!